lørdag 21. november 2009

Krans av mose og annen pynt

En venninne og jeg var en tur i skogen her i går og plukket litt mose,kongler osv. Så når jeg da kom hjem, så klarer jeg ikke å la det ligge så lenge.
Så da var det å finne frem isopor ring og ståltråd.. Og bare å sette i gang.




og fikk da tredd mosen rundt ringen. Og satt det fast med ståltråd.
Så da gjensto bare resten..


Å vite hva man skal pynte med osv, er ikke alltid like lett, så jeg lettet litt opp i posen etter skogturen, og fant noe jeg kunne pynte med. Så da var det å ta enda mere ståltråd å binde det fast, både lyng og grankvister..



Og dette ble resultatet. Pyntet med litt noen kongler som jeg har sprayet med sølvspray, noen deler av noen gamle lysmansjetter jeg hadde liggende og en liten sløyfe som jeg laget av ett bånd.
og nå henger den på veggen.. :)

1 kommentar:

  1. Jeg datt nylig inn i bloggen din fordi jeg for tiden er på jakt etter lekre dekorasjonsideer. Som en del av en serie poster om inspirerende dekorasjoner med naturmatreale har jeg nå kommet til kranser. Jeg ser at du her viser frem en flott krans, og jeg lurer på om jeg kan få låne et bilde og bruke i en samlepost. Jeg kommer naturligvis til å oppgi at bildet er fra denne bloggen og lenke hit. (Her ser du en lignende samlepost om adventstaker)

    Dersom du synes det er ok at jeg låner bilde så ville jeg satt stor pris på om du gav meg beskjed om dette i denne posten.

    SvarSlett