fredag 20. november 2009

Juleønsker

For Første gang i mitt liv står bøker på ønske listen...
jeg har aldri vært noe lese hest, og derfor har jo aldri bøker stått på ønskelisten til jul,men nå i år, gjør det faktisk det.. Jeg leser hver kveld på sengen, før jeg snur ryggen til verden og legger meg godt til for å snorke.
Så bøkene jeg ønsker meg i år er:

Jeg har alle de 4 andre bøkene som Jørn Lier Horst har skrevet om politimannen i Larvik/Stavern. Så da må jeg jo ønske meg den siste han har kommet med også.. Jeg synes bøkene er såpass spennende at det er vanskelig å legge dem i fra seg, så noen ganger må jeg bare være streng å si kun ett kapittel i dag

Bok nr 2 er:

Jan Mehlum sine bøker handler om en advokat i Tønsberg som heter Sven Foyn. Han havner alltid opp i vanskeligheter..hehe.. Jeg har 5 bøker om denne advokaten alt, og jeg tror han har kommet ut med 10 bøker totalt om denne advokaten. Så han også er på ønskelisten min i år.

På Kid fant jeg flere ting jeg kunne tenkt meg...

Se koblingen www.kid.no under nyheter og småvarer..

FURADA Lysestake til 149,- men ønsker meg to.. men en går like bra.For jeg elsker lys

EMELY telysestake til 39,- den var jo så søt. men helst parvis.. :)

På www.homeart.net
Kan sikkert også finne produktet på Moers i Tønsberg

Denne syntes jeg var så søt.. Så jeg måtte jo ønske meg den også.. :)



Fant den samme til telys også... Søte var dem.. :)


Dette syskrinet synes er så søt.Og det er vel på tide å få orden på sysakene.. )

Hos Skeidar fant jeg også flere ting jeg kunne ønske meg. Så slenger inn bilder av det jeg fant, så får man jo se om hva som havner under juletreet.. :)









Lys, er noe som alltid er velkommen uder juletreet. Alt i fra kronelys til kubbelys.For her er det mange lys som tennes hver kveld. For det er jo ikke noe som er mere koselig, enn levende lys i stuen, når det er mørkt og kaldt ute




Det kommer mere på listen, bare jeg kommer på mere hva jeg måtte ønske meg. Jeg har jo for det meste alt.

1 kommentar:

  1. Hei. Ramla innom hos deg litt sånn tilfeldig, men må bare innrømme at det føles ganske jevt å stå øverst på noens ønskeliste...

    God jul, Line!

    SvarSlett