onsdag 18. november 2009

Til minne om min kjære Lillegutt.

Sitter her med tårene som triller. Savner deg fryktelig allerede. Det er ikke gått 24 timer enda, siden du fikk den siste sprøyten. Skulle virkelig ønske det var mere jeg kunne ha gjort for deg. Men du hadde ikke mere krefter igjen, til å klare å slåss i mot dette. Du ble bare tynnere og tynnere, jo mere jeg sto på og ga deg sondemat og medisiner, jo mere dårligere ble du.
Siste uken har vært grusom Lillegutt. Sånn som vi sto på. Men jeg skjønte at dette ikke ville gå, men jeg ga meg ikke. jeg holdt meg kun hjemme hos deg, ga deg sondemat så ofte som vi klarte, tørket og vasket deg når du tisset på deg. Jeg knuste pillene dine både morgen og kveld, for at du skulle få det i deg. Men det gikk desverre ikke Lillegutt. Du vil bli så utrolig dypt savnet. Jeg fikk ikke den lange tiden sammen med deg. Du ble jo bare 1 1/2 år, men gud så mye gøy jeg har hatt det med deg og så utrolig mange minner du har gitt meg i løpet av denne tiden. Du var virkelig noe for deg selv. Av og til kunne jeg lure på om du virkelig var en katt. hehe. Du ga meg så utrolig mye glede og kjærlighet. Måten du alltid kom inn på, kom mjauene inn og hoppet opp i sofaen, for å si i fra at nå var du kommet inn, du skulle da bli nusset på hodet og du skulle kose meg i ansiktet, før du kunne gå ut på kjøkkenet for å spise. Var du ute og jeg kom kjørende hjem, så hoppet du inn i bilen så fort døren åpnet seg. Og jeg måtte nesten krangle med deg for å få deg ut. Vi hadde vår faste rutine om morgenen også Lillegutt, og om natten lå du alltid ved siden av meg og passet på meg. Nei, det er så utrolig mange gode minner gutten min. Og det er så utrolig tomt her hjemme uten deg. Gråtass savner deg også. Men hvil i fred gutten min. Du har det bedre nå. Selvom du ikke ble så gammel og ikke hadde så mye tid sammen, så har du jammen meg satt så utrolig dype spor.
Lillegutt født i mai 2008. Fikk en infeksjon som ga han lever og nyresvikt. Etter å ha prøvd å gjøre alt for at dette skulle bli bra,så var det desverre ikke mere som kunne gjøres for han. Han ble bare tynner, hadde gått ned 300gr på 5 dager, og det er mye for en katt. For å la han slippe mere smerter, så fikk han den siste sprøyte og den siste kos i fra matmor, tirsdag 17.November ca kl 13:45. Du vil bli dypt savnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar