fredag 25. september 2009


Litt i fra hjemme hos meg.

Dette bildet er i fra stuen min. Jeg bor i en koslig leilighet i Stokke. Jeg kaller det for min lille hule. Og her stor koser jeg meg. Maleriet i bakgrunnen er i fra den gamle hytta til foreldrene mine, den kommer ifra besteforeldrene mine, Men hvor gammelt det er, er jeg ikke sikker på. Men det er ett bilde som minner meg om hytta vi hadde i mange mange år. Bordene var en gang brune, da jeg kjøpte den,men var så lei mørke møbler, at før jeg flyttet hit,malte jeg møblene mine lyse.
jeg har også dilla på duker da. så her blir det både kjøpte løpere og duker, og det blir heklede duker i alle varianter..



Dette er litt av badet mitt. Jeg skulle kjøpe ett par nye dusjforheng, som het shanghai hvis jeg ikke husker helt feil, men så hadde de noen baderomsmatter også i samme type, så da ble det også slengt opp i kurven, og da jeg var på vei til kassa, så jeg plutselig at de hadde voksduk i samme mønster som dusjforhenget, så da måtte jeg jo ha litt av det også, sånn at jeg fikk sydd meg ett par gardiner i samme type. Og når jeg hadde sydd og pyntet på badet. Så fant jeg ut, at jeg trengte noen brune hånkler og kluter, så da var det tilbake til butikken igjen. Og da ble det gjerne litt mere også...hehe

Dett er litt i fra hjemme hos meg. Det kommer mere, må bare se om jeg ikke finner kameraet og får tatt noen flere bilder i fra min "lille hule" hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar