fredag 25. september 2009


En ny malt skjenk!

denne skjenkenhar jeg hatt i noen år. Den var opprinnelig trehvit furuskjenk. Men for npen år siden jeg beiset jeg den brun. Men som jeg har sagt tidligere, var jeg nå så lei brune og mørke møbler, så her om dagen fant jeg frem malingen min og kosten, og satte i gang å male denne. Og det ble ikke så galt.
Den sink kronen fikk jeg her om dagen av en venninne som jeg hadde hjulpet litt. Så den måtte jo få en liten herdersplass. Kakefatet på skjenken var min mormors en gang tiden, den er blitt litt skjev med tiden, men den er også da blitt noen år gammel. Fatet i bakgrunnen er også en ting min kjøre mormor har hatt. Hun døde i fjor, og da hadde hun blitt 94 år, så at dette er ting som ikke er kjøpt de siste 20 årene er helt sikkert. lysestakene og speilet med telysestaker er i fra Perfect home. jeg har en del ting der i fra. For det har blitt en del homepartys med tiden. Og jeg må innrømme at de har mye lekker.
Ved siden av den store lykten er det to små telys kopper, hvis jeg kan kalle det det. Det er ett glass som er i en trekurv. Disse er i fra lunehjem i Tønsberg. Det er også den sink kronen. Jeg er så heldig at venninnen min jobber der, så hun klarer alltid å friste meg med både nyheter og gir meg noen ganger en privat omvisning..hehe.. Lunehjem er også å finne på nettet under www.lunehjem.no Det er mye lekkert der og det aldri billig når man bare skal ta en kjapp tur inn ditt bare for å hente hun på jobb...hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar